|
鳴鳴,,, |
| 2006 年 7 月 7 日 星期五 | ![]() |
今日畢業禮丫 好想大大sing咁喊 好唔捨得6a,,6b,,6c,,6d既fd><"" 好唔捨得d老師 好唔捨得[[學校#]] 好多好唔捨得,,,>333< 點解人要有""別離"" 不過一定要有"別離"先有"相聚"既 Keke"" 同杰杰係識得最耐,,, 但係都係成日鬧交既.... 我地既認識係一個緣份 我地唔識珍惜,,,到左要分開既時候先識後悔 太遲啦...><"" 鳴鳴... 今日唱"惜別歌"個時 好想喊,,,但係都忍住 最終...都係忍唔到 流左小小眼淚 [[避不過這滴眼淚]] 之後放學同媽咪食左泰國野... ok啦* 之後行左一陣街,,, 買左我最中意既三眼仔既筆筒唷....
後記,, 有得學結他丫,,, 正!><"" 但係媽咪話如果我學唔識既話 就冇得買野+冇得玩電腦~ so我要俾心機學... 為我既理想而努力!!wa kakaaa"" 我真係好想認真咁去做一樣野嫁,,, 我今次真係唔會3分鐘熱度!! 我之前學琴就學左一個禮拜到就唔想學啦 太悶... 媽咪話學結他仲難過學琴喎 但係我係唔會放棄嫁!!
就算幾難...我都要學 因為我想學結他好耐嫁啦* 我想大個可以去夾band... 正丫,,, 軒話跟興個丫哥學打鼓,,, 軒...我地大個如果可以既話 一齊夾band丫,,, hahaaaa"" 我地要加油丫....>33<
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 41 | » |