|
yeah.... |
| 2006 年 6 月 28 日 星期三 | ![]() |
今日去camp啦,,,,好開心丫... 有3日2夜見唔到大家啦.... 唔洗掛住我嫁...wa kaka"" 我地今日係去..荃灣既"曹公潭" 個到多野玩嫁....keke""(晒命中_) 有咩可以打俾我...但係 我唔知一唔一定聽到你電話嫁 因為我要玩...XDDD" 玩大過天... 一陣11:30去恆安同蕙蕙佢地食野...正爆丫.. 唔講啦....拾番D野先... 番黎再打日記... 記住...唔洗掛住我嫁...wa kaka"" |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 41 | » |