|
....嗚嗚 |
| 2006 年 6 月 16 日 星期五 | ![]() |
今日考英文牙 俾我估中左.... 真係都係唔識><"" 難到仆街牙 乜卷黎嫁 邊個出嫁...等我打7佢....(講笑姐) 我考完之後訓左覺覺豬... 交卷都唔知 好彩小妹叫醒我 緊係啦...陳晚出左旺Kok食飯... 12:30先番到黎... 1:00幾先訓zzz 今朝仲要鬼咁早起身洗頭 因為陳日搽得太多[[髮泥]]啦....d頭髮硬晒一口一"" 入番正題啦...!! 考完試之後...miss siu入左黎 做listen...之後仲要做""TSA"" 仆佢個街....話明個一堂係溫習... 佢仲做""TSA"" 之後10:30個時謝老師個班個個小妹妹黎左 原來係...謝老師要上黎...叫miss siu走... 個時勁開心... 但係我地feel到miss siu唔開心... 但係我覺得係佢唔岩先囉... 咪我地都唔會咁想佢走,,,,><"" Sorry....siu siu!!!>33333< 謝老師黎左...但係我地都冇聽書 都係掛住玩 不過Maths都唔會合格嫁啦 就算合格咪岩岩60分.... 唉...我都唔係讀書既人黎既.... 仲有牙.... 今日一番就去就俾關老師屌... 係到話我地個袋... 我真係唔明囉...考試都唔可以帶個d袋 係咪on撚9嫁=.=" 仲叫我地星期一唔好用喎 妖妖妖妖...... 正pk黎嫁..... 嗚嗚....><"" 一陣要補習 仲要係補我最憎都係最屎既Maths... 後記... 補完習番黎個時整親隻腳牙...好痛><"" 後後記... 死人林迪興...收啦 你又昆多我一次牙... 你同巧怡佢地玩咪玩囉 洗唔洗昆我 話俾我聽去軒屋企玩.... 之後同巧怡佢地玩 而家我係小器牙...咁點牙 我呷醋因為我愛你囉 你知唔知牙...你個心淨係覺得我小器.... 我嬲緊..仲玩得咁開心 玩得開心d啦你...唔撚洗理我啦 你明知我最憎人昆我 你仲要昆我 我一定再冇機會俾你啦... 我由而家開始唔會再為任何人喊.... 我而家同大家講....我同佢應該就黎分手!!! 講真...我真係唔撚中意你同佢地玩囉...你知唔知牙??!!! 你成日問我... 我話你中意啦.... 我想你知明我心唸咩咋 有時講野..做野**唔洗咁白嫁 大家明就得嫁啦
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |