第二曰運動會∼!!
都要做工作人員∼!!
lunch超耐先有得食∼!!
放左之後,去左葵興坐∼!!
今日好樣衰呀∼!!
坐到抽筋∼仲要擦損隻腳∼!!
唉∼!!
上左呀哥屋企貼膠布∼!!
之後上左盛富搵小dee∼!!
再去食m記∼!!
再反屋企∼!!