NeilTse
eugenetse123
暱稱: Neil Tse
性別: 男
國家: 香港
地區: 中西區
« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
2010-01-31
2010-01-01
2009-12-29
2009-12-24
2009-12-18
文章分類
全部 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 4
今日人氣: 0
累積人氣: 75
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 14 日  星期一   寒冷


2009-12-14 傷心 分類: 未分類

無喇。。無喇。。

一切都完結喇。。

點解會咁樣輸架。。

都唔知有乜好講。。

咁樣輸。。

勁樣衰囉。。

我地班兄弟辛辛苦苦咁。。

由初賽。。

打到入呢個地步。。

你。。。

就係你一手一腳將我地升D1既希望變成左絕望。。

唉。。

無喇。。

下年葉又要出國讀書。。

佢都希望今年可以打番上D1。。。

只係你一個遲到。。

搞到我地DQ哂!!

真係。。。

好想打獲你!!

好攰。。

無精神打字。。

ZZZ。。



2009 年 12 月 13 日  星期日   晴天


2009-12-13 分類: 未分類

今日無咩野做。。

淨係溫書。。

之後全家出去食飯。。

補習。。。

點解成日都要補 = =?

雖然成績真係唔係太理想。。。

但係都唔使日日補架。。

好彩。。。

聽日唔使。。

因為聽日打學界

對玫瑰崗

贏就贏。。

輸就輸啦。。

拼埋條命出去。。

睇下個效果如何吧!!



2009 年 12 月 12 日  星期六   晴天


2009-12-12 睡著 分類: 未分類

辛苦勞碌既一日終於過左喇。。。

好開心=]

但係好攰

因為朝早又番左成3個鐘頭學。。

岩岩又補多3個鐘頭習。。

真係攰到爆。。。

宜家想搵個一傾下電話添。。

但係我諗個個都瞓哂啦。。

無乜人會係咁夜彩我吧。。

真係好想搵個人宜家陪下我。。

傾下電話咁。。

頭先去食飯。。

真係。。

食到想嘔。。

聽日又要去補習。。

辛苦多一個星期就搞掂啦。。

加油!!

唔打咁多lu。。

 



2009 年 12 月 11 日  星期五   晴天


2009-12-11 疲倦 分類: 未分類

終於捱左一個禮拜啦。。。

今日考完物理。。。

真係。。。

有啲想打人

有無咁難呀!!

俾我搵到邊個出卷既就。。

有排佢受=P

唉。。

攰到死。。

都未試過補習補咁耐。。

又悶。。

後黎記得有個兄弟。。

sd下sms咁啦。。

呢個兄弟都算唔話得了。。

之後醒起。。。

原來佢部P係我度

打到得番2格電。。

總算過左難過既一日

聽日又要去番MUSIC。。。

都跟唔上。。

仲要聽個MISS廢嗡。。

悶到死。。

兄弟。。。

唔該聽日繼續SMS吧。。



2009 年 12 月 10 日  星期四   清涼


2009-12-10 疲倦 分類: 未分類

 

進入左考試既第3日。。

今日考英作。。

竟然唔睇唔到個度寫"every line"。。

真係失策。。

雖然入左考試週。。

但係都係無入狀態咁。。

日日番到屋企都係同唐,馮打機。。

但係咁落去都唔係辦法。。

收心養性吧。。

真係唔可以衰俾佢睇。。。

俾我攞到一個9字頭。。

你實俾我串死!!

睇住黎喇!!

今日同你傾左幾句計仔。。

諗住大家咁好傾。。

問你攞個電話腥下SMS姐。。。

咁你講到咁多人同你腥。。

又驚爆錢俾你媽話。。

咁就算啦。。

等你得閒啲先再問你攞啦。。。

聽日考物理。。

希望考得好好睇睇喇。。

今日剪左頭髮。。

好心痛。。

留左3個月既頭髮。。

一瞬間無哂。。

唉。。

都唔知係好笑定好嬲。。

聽日我諗都係俾人笑。。

算喇。。

頂硬上!!

訓覺先。。

聽日0540起身啊。。

溫物理。。

誓要拎到高分!!