好辛苦~想死~就來比個肥婆玩死~想殺咗佢!!!!
死人頭扑街CP!!!!!我一要令佢知道咩叫比死更難受!!!!
新年當然係開開心心啦!!雖然我五年已經冇係香港過個~但係都唔洗咁慘呀!!
比佢鬧完個個都喊啦~我喊咗一晚~雖然唔好知為咩~但係真係喊到停唔到~好難先訓得著~
真係第一次係新年喊囉!!! 在此奉獻一句,如果你唔係天才,就唔好去外國讀書啦! 唔好好似我咁,真係會後悔一生一世!