哈哈~大家好~今日又係我一年一度既生日~請大家祝我生日快樂~
雖然真係冇得係香港過~但係都唔想唔開心咁過~
所以我祝自己~生日快樂~身體健康~學業進步~快啲讀完書!!!
同時今日都係高賢貞既生日~所以都祝佢~생일축하합디다~
Happy Birthday to all in 2/3/2008!!!!