今日本來約左嘉樂仔同祥出大陸
點知我六點都未走得T^T
之後我就去左睇女青分齡啦~
SRLC vs SRLE 唔記得左幾比幾啦,總知win好多啦!
超超超超超級精彩呀!!入左好多3分波!
今個星期日有賽,我都要努力d練波先得啦!!
尋日著過件波衫,好得意呀~