|
|
|
最近....
|
|
我仲諗我地會快快樂樂.原來只係一時既快樂
係你個時打俾我 我地先會好番
那時我哭了.....
你明白嗎
感覺很難受
可能是我不了解你
不清楚你所想
那時我自私
對柔柔唔公平
請你相信我並沒有把你遺忘掉
感謝你當時的支持
如今情還在
但此情會長久嗎
你要我開心
真的行嗎
雪今天生日
希望你開開心心
你記唔記得當時?
一起過的回憶
我開心 我落淚
曾有過一秒 抱著於一起
忘記要怎樣抽離
曾經很開心 一分一刻 我會儲起
曾有過感覺 我未想講起
而秘密會屬於你
情感這東西 始終必須運氣
|
| comments plz;]:: [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 38 | »
|