



|
好努力∼!! |
| 2005 年 8 月 3 日 星期三 | ![]() |
今日..好努力咁返工做野牙∼!! ^^” 感覺好實在咯∼!! 好想可以以後就係韋記度返牙∼!! 卡卡///好瘋了∼!! 哈哈..其實我好鍾意老板仔嫁 ps...係鍾意牙∼!! 唔係love呢∼!!
今日..d人好似顛左咁咯∼!! 裡面d人係咁食.. 食完就走..跟住出面d人就係咁湧入黎∼!!好似鋪頭有金汁咁∼ =”=...收工///不禁講左句”好攰牙∼!!” 嘻//* 跟住...又返左去鋪頭∼!! 坐牙∼!!坐左陣就開左陣工∼
放工果陣..同佢地講..我聽日唔返// 我約左人唱k∼!! 佢地話跟埋去..=”=..唔得∼!!唔可以俾佢地見面嫁∼!! 後尾返屋企果陣..阿進又話要同我去..冇啦∼!!今日冇得避∼ so... 講左”我聽日同我條仔去!!你去唔去牙∼咁?!” 牙..我都知自己咁樣好hurt佢..但係..別無他法了∼!! sori牙..我可不是要落你面子..更不是要玩你∼!!
牙...覺得自己好似唔知想點呾..開始連我自己都唔了解自己了∼!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | ... | 254 | » |
I'M NOT AFRAID !!
- EUNIS***