write member forum login logout

 

結業禮//*

2005 年 7 月 15 日  星期五 晴天

今日........1起身就拿拿聲去睇下個電話..

卡卡///見到佢琴晚sd左個sms俾我..

 

今日要返去學校牙..  有丁點兒既緊張∼!!

唔知會升去邊班呢..?!  好想快d知牙∼!!

同胡雅雅..莊莊..林嫻淑..達達..搭車牙∼

痴線嫁..個個都玩我牙..>”<∼!!

 

返到去..牙..隻腳仔又好痛啦∼!!妖..!!

對鞋仔搞到我好痛..跟住咪問人攞膠布牙∼>”<

上到班房..好耐冇同emma1齊坐啦..

同佢坐有個好處..1定好多野講..唔會悶∼!!

俾左張貼紙相佢睇啦..佢話我唔戴眼鏡令d..

仲要係咁話健健似司徒瑞祈..?!

牙..唔係牙fa..!!

我1dd都唔覺咯∼ shina都有睇張相..

佢就話覺得我戴左眼鏡好d..嗯//我同佢意見1致牙∼

 

入hall牙..又係悶爆全場咯∼見到f.2有個垃圾佬牙

佢唔識gel頭就唔好學人gel啦..仲要係gel到勁行∼

不過1d都唔令..  我係後面望上去..覺好垃圾佬既髮型..

卡//同emma&shina講....笑死我地3個∼!!

上到去攞成績表..=o=”...比預期差左d..ok啩

emma..好勁∼!!  佢係我既新偶像呢∼!! 卡//

妖..知左成績但係唔知咩班牙..好無奈lor∼!!

覺得學校9到爆牙∼!! 咁樣吊人地d瘾∼!!>”<

 

放學..返屋企..蕾姐姐黎左..!!

dad&mum同佢出左去行街..

我同brother就去睇龍咁威2....ok啦∼

俾我揀..我會鍾意頭d多d咯∼!!嘰//

 

p.s 今日又約唔到條pk..>”<....

    夜晚仲要俾人整喊左..>”<....

    好仆街牙∼!!!!   唔開心∼!!

    晴子..算啦..唔見左部電話..咪買過第2部咯∼!!

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | ... | 254 | »

暱稱: eunis
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區

 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...

朋友

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930




 
 ,,                                                              

 I'M   NO AFRAID !!                                                                   

                                   - EUNIS***