



|
結業禮//* |
| 2005 年 7 月 15 日 星期五 | ![]() |
今日........1起身就拿拿聲去睇下個電話.. 卡卡///見到佢琴晚sd左個sms俾我..
今日要返去學校牙.. 有丁點兒既緊張∼!! 唔知會升去邊班呢..?! 好想快d知牙∼!! 同胡雅雅..莊莊..林嫻淑..達達..搭車牙∼ 痴線嫁..個個都玩我牙..>”<∼!!
返到去..牙..隻腳仔又好痛啦∼!!妖..!! 對鞋仔搞到我好痛..跟住咪問人攞膠布牙∼>”< 上到班房..好耐冇同emma1齊坐啦.. 同佢坐有個好處..1定好多野講..唔會悶∼!! 俾左張貼紙相佢睇啦..佢話我唔戴眼鏡令d.. 仲要係咁話健健似司徒瑞祈..?! 牙..唔係牙fa..!! 我1dd都唔覺咯∼ shina都有睇張相.. 佢就話覺得我戴左眼鏡好d..嗯//我同佢意見1致牙∼
入hall牙..又係悶爆全場咯∼見到f.2有個垃圾佬牙 佢唔識gel頭就唔好學人gel啦..仲要係gel到勁行∼ 不過1d都唔令.. 我係後面望上去..覺好垃圾佬既髮型.. 卡//同emma&shina講....笑死我地3個∼!! 上到去攞成績表..=o=”...比預期差左d..ok啩 emma..好勁∼!! 佢係我既新偶像呢∼!! 卡// 妖..知左成績但係唔知咩班牙..好無奈lor∼!! 覺得學校9到爆牙∼!! 咁樣吊人地d瘾∼!!>”<
放學..返屋企..蕾姐姐黎左..!! dad&mum同佢出左去行街.. 我同brother就去睇龍咁威2....ok啦∼ 俾我揀..我會鍾意頭d多d咯∼!!嘰//
p.s 今日又約唔到條pk..>”<.... 夜晚仲要俾人整喊左..>”<.... 好仆街牙∼!!!! 唔開心∼!! 晴子..算啦..唔見左部電話..咪買過第2部咯∼!! |
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | ... | 254 | » |
I'M NOT AFRAID !!
- EUNIS***