



|
大食~!! |
| 2005 年 7 月 11 日 星期一 | ![]() |
琴日同今日都唔係咁開心.. 有d野煩緊..又有d野諗緊.. 真係覺得自己有點兒削的///
今日..有人叫我去in喎..做sales.. 但係媽子唔俾去..佢話遲下返大陸玩wor~* 我同細佬即刻舉腳贊成咯.. yeah.. 返到去我可以落pub.. 我可以飲酒.. 可以同表哥3,4點去兜風.. 玩到夜1夜先返 就算系唔返都冇人會嘈我∼ 最緊要係..我可以去人屋企度瞓呢. vkakakaka∼!! 我依家諗起都覺得興奮牙..∼!!! 死啦.中左毒!
晏晝..打左俾晴阿// 同佢講左好多野.. 卡卡// 我同佢講”頭先有人叫我去in份工.. 佢即刻反對.. =”= 佢話返工要同佢1齊返.. 跟住我又話後尾冇去到.. 我遲d返大陸 佢又話唔俾喔// 佢話要同我1齊返工.. 我返左去..佢點搵工 =”= 佢話我唔係話要返工嫁咩.. 返乜鬼大陸牙∼!! 又=”=!
夜晚落街食麵.. 嘩..食到我個肚腩仔都突左出黎// 原來..你開心既時候食得多..咁到你唔開心既時候,你會食得更多的// 本旦就係呢類人了∼!!
12:39 sd 左個sms俾佢..問d野// 佢竟然唔覆 有咩可能!! 覺得佢未免太削了!! 我係girl都唔怕問..你只要答yes or no.. so easy啦// 咁你都要逃避∼ 呢個moment,,我是打從心底裡看不起他∼!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | ... | 254 | » |
I'M NOT AFRAID !!
- EUNIS***