



|
對卷..1 |
| 2005 年 6 月 27 日 星期一 | ![]() |
今日..要返去對卷....................>"<
首先係d.t. 老余話改鐘面果陣以為我會係最高分.. 點知改到後面.. 發覺我係吉既..
我係唔鍾意做牙..吹牙..?! 我計計埋埋d分都ok牙.. 你吹得我脹咩.. 話哂我上年全級都6/206嫁啵∼
屌..d bitch好撚賤咯.. 偷睇我d分.. 我幾分關你蛋治牙//!!!!!!! 正8 po*
hist..肥了..卡卡....... h.e..咁多年黎最高呢次咯....都算係咁啦 geo..同阿晴都覺得馮樂新on9咯.. 又話趕..又要n咁多既廢話........=”=
中文....vkakakakakakakakaka∼ 好正ar.. 我覺得好掂咯...
雖則我篇長文得69 好在..我篇實用文有17.5 中文.listening 牙∼嫻b又高分過我啦... but..算啦..佢不嬲都好過我嫁啦..^^”
哈哈哈...今日玩得好開心牙..有晴晴陪.. 又有emma同埋shina同我1齊玩.. 呵* 超搞笑既傳紙仔 ‘佢屋企冇梳我送把俾佢law” :人家賣開肉的。 1睇佢個頭咁有型就知啦 我係傻...but5係盲的..我有眼睇嫁..”
以上咁多句都足以笑得阿晴仆街..可見其威力甚大!! 哈哈..係咪好好文采呢..
夜晚.... 又同我bro打嘈... 超想走咯............ 執哂3褲.... but後尾媽打叫我算啦..so冇走到.. 又打俾晴啦..卡/// 低b嫁佢.. 我同佢講.奪命真夫”..佢可以聽成係‘食面增高”咯.. 呢樣都未係最搞笑..最搞笑既係佢同佢ar ma講.. 佢牙媽竟然可以冇咩反應..仲微笑tim.. 笑到我地死死下咯...^^” |
| [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | ... | 254 | » |
I'M NOT AFRAID !!
- EUNIS***