http://www.hkfahrenheit.com/
http://eshowbbs.aa.topzj.com/
要做會員架.....我睇左你日記啦..哈哈
http://www.hkflash.com/gb/gb.asp?id=wan 畫板板呀..""
http://blog.qooza.hk/LOKWAN 日記仔=]]
仲想要咩話我知啦...
今日去左選音樂劇
唉!!!!!!!
要決定去邊個o度編舞啊!!!
唔知點算啊!!!
好煩啊!!!
唔知點算啊!!!
簡邊個都有捐失ga
嗚嗚!!
今日莫講d鬼故好恐怖啊
日光日白都可以講我 咁恐怖
好勁啊佢

|