今日 同聰聰去搭車 點知2F勁早開左 都唔知E排做乜野咁早開
咁米搭2B囉 番到去 7點9到 第一堂梁子華冇番 MISS CHAN教書
第2堂 MATH MISS WAN又冇番 (唔知佢地係唔係因為中6考試SO上唔到堂呢?)
第3堂又係英文 密書 OK啦 小息之後2堂IS 冇乜野 LUNCH同蘇斌,湯家俊同肥然去新生
$22蘇斌正到D咖哩汁係件3到=3= 唔憤氣 食到一半走人
之後4條油係到傾足球 正! 我同蘇斌捧啊仙奴
湯家俊同肥然捧曼聯 番到學校 手球打全場 我地4個張佢地分為啊仙奴同曼聯
點知曼聯嬴左=3=
|