離畢業考已經不遠了,所以正在加油。
今日去賽四校,一排冇練,冧住會好頹,跑完啦
點知第四,真係唔知個天係對我好定差,學屆練到行哂,決賽都入唔到
呢個比賽唔練竟然入左,真係唔明個天冧咩,唔通想比埋最後一個奬我
出年真係大半機會唔玩田徑了,準備入物提數提,對我黎講,呢個真係
一個大考驗,所以襯呢段時間,係短跑隊留返底D記憶啦,唔係就真係
咁完左。
聽日到賽港澳盃了,又會唔會冇落力反正攞左個奬,真係睇個天的造化
希望可以拎住張"靚靚仔仔"的成績表離開初中,各位加油啦
See you in Form 4!!
|