exialam
暱稱: DD
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
亞運會
近來生活
有感而發
天天都是讀書天
香港
文章分類
全部 (73)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 73
留言總數: 5850
今日人氣: 1
累積人氣: 11168
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 24 日  星期六   晴天


畢業考前夕 滿足 分類: 未分類

離畢業考已經不遠了,所以正在加油。

今日去賽四校,一排冇練,冧住會好頹,跑完啦

點知第四,真係唔知個天係對我好定差,學屆練到行哂,決賽都入唔到

呢個比賽唔練竟然入左,真係唔明個天冧咩,唔通想比埋最後一個奬我

出年真係大半機會唔玩田徑了,準備入物提數提,對我黎講,呢個真係

一個大考驗,所以襯呢段時間,係短跑隊留返底D記憶啦,唔係就真係

咁完左。

聽日到賽港澳盃了,又會唔會冇落力反正攞左個奬,真係睇個天的造化

希望可以拎住張"靚靚仔仔"的成績表離開初中,各位加油啦

See you in Form 4!!






訪客留言 (返回 exialam 的日誌)


Jay22Jay 於 2010-04-28 08:47 PM 發表:
T_T
如果有你咁勁就好啦@.@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



傻聰 於 2010-04-27 10:10 PM 發表:
驚見大師兄QOOZA!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



a454747727 於 2010-04-25 09:53 PM 發表:
加油啦~
我都想拎張靚靚仔仔ge畢業證書見人.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hou19ac 於 2010-04-25 08:53 PM 發表:
加油加油~~~~~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Chao 於 2010-04-25 07:59 PM 發表:
Oh~
Better than me.
睇尼每個人都想好好完結初中喎..> <
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chebabychu 於 2010-04-25 04:09 PM 發表:
form4 好似要分班.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



binbin1994 於 2010-04-25 12:30 AM 發表:
好勁啦..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



teddy2000101 於 2010-04-24 11:50 PM 發表:
盡左力就好了...
我想令第八都唔知有冇丫-3-"...
繼續加油努力吧@v@"..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chong1025 於 2010-04-24 11:46 PM 發表:
oo 快d教我讀書
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Mrpanda 於 2010-04-24 11:43 PM 發表:
no.1
加油喔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]