exialam
暱稱: DD
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
亞運會
近來生活
有感而發
天天都是讀書天
香港
文章分類
全部 (73)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 73
留言總數: 5850
今日人氣: 2
累積人氣: 11169
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 30 日  星期三   晴天


邁向高中 不滿 分類: 未分類

前兩日係結業禮...返到去見返班同學...hea左個半鐘...到到最尾要同譚miss say bye啦

雖然三年中有時對佢不滿...但係去到最尾呢一日...都要多謝佢的教導...留係腦海中都係

最好的一面...

琴日...返左去幫手搬野...望到有不少新老師加入...咁係咪亦意味着有不少老師離去...出年

班主任係雷miss...唔知會點...對佢的操作模式一無所知...希望可以好好咁過埋呢一年...

到到今朝返去攞奬...有點陪跑的味道...攞了團體奬走人...望住別人攞住一個又一個的奬

決定出年一定要自己都要攞一個個人奬項...踏上頒奬台...到時就需要去羨慕別人...

明天就是高中的第一天...亦都由明天開始...繁忙的學業正式開始

大家加油啦!!!






訪客留言 (返回 exialam 的日誌)


miki9522 於 2010-06-30 10:48 PM 發表:
雷miz係長氣:)
mama型既miz!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mystina2f 於 2010-06-30 10:02 PM 發表:
決定出年一定要自己都要攞一個個人奬項...踏上頒奬台...到時就需要別人去羨慕 !!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



teddy2000101 於 2010-06-30 08:04 PM 發表:
多多指教喔.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sprint 於 2010-06-30 07:55 PM 發表:
聰哥加油丫~拎第一~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



binbin1994 於 2010-06-30 07:14 PM 發表:
加油..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Mrpanda 於 2010-06-30 06:43 PM 發表:
新老師感覺so good 喎
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sokteng 於 2010-06-30 03:25 PM 發表:
雷miss吾錯ar'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hou19ac 於 2010-06-30 01:52 PM 發表:
加油!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chebabychu 於 2010-06-30 01:49 PM 發表:
聽說雷MISS好嚴v_v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Namidairo_Pr 於 2010-06-30 01:47 PM 發表:
明天起~
多多指教~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]