前兩日係結業禮...返到去見返班同學...hea左個半鐘...到到最尾要同譚miss say bye啦
雖然三年中有時對佢不滿...但係去到最尾呢一日...都要多謝佢的教導...留係腦海中都係
最好的一面...
琴日...返左去幫手搬野...望到有不少新老師加入...咁係咪亦意味着有不少老師離去...出年
班主任係雷miss...唔知會點...對佢的操作模式一無所知...希望可以好好咁過埋呢一年...
到到今朝返去攞奬...有點陪跑的味道...攞了團體奬走人...望住別人攞住一個又一個的奬
決定出年一定要自己都要攞一個個人奬項...踏上頒奬台...到時就需要去羨慕別人...
明天就是高中的第一天...亦都由明天開始...繁忙的學業正式開始
大家加油啦!!!
|