's DIaRY
今日同全個六年級去左睇中華白海豚呀.....不過..就唔係好睇島囉...太遠啦... NICHOLE借左個手提電話比我..比我玩左成日添呀~~我頌周圍去映人 , 比我映過個d就知啦~不過...柯晉業唔比我映呀''衰"~~不過映左個d都有send比我呢.. 聽講坐就好/超/勁悶啦!!!
下次有機會可以映相的話.....希望佢比我映啦啦!!~~~~
by kelly 18-11-05