MusicPlaylistRingtones
MySpace Playlist at MixPod.com

*||藍天白雲 ﹋ ★
f0nnie
暱稱: f0nnie
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
32問
竟然俾我見到譚詠麟 ...
囧曬- -
2009.06.29
死得,, 都唔知exam點....
文章分類
全部 (14)
MySharing (12)
中英翻譯園 (1)
無無聊聊吹水區 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 232
今日人氣: 0
累積人氣: 479
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 8 日  星期一   和暖


2008.06.08 愉快 分類: MySharing

今日同朱慧慧一齊番,,

超早..    番到去見到alBeE  同大囉友打緊波/

本來禁早番去抄中文EX.

點知冇左件事- -

跟住上到去即刻抄

哈``     ENG. ORAL

我係度做ERS

4本  ]]    8分.

上次9分.

PTH 俾LM 話短,, 得35

WARNING  ::    勁過我既人唔該唔好講俾我聽你地幾多分

自知你地勁...

但仍然要保持低調既態度    多謝合作    thz``

music  吹笛走曬音,

超差的說- -

maths要做mock  paper

唔識做,,

係度同natalie 傾計( on paper)

lunch 去左椰林閣,  等左好耐.

natalie勁火.

係度吹.

吹左好多次.

都冇理//

中文短講好快到我...

死得.

放學vivian請我食默船風.

番到屋企沖涼沖左2個鐘..

係咁多- -

cM PLZ    +v+

 

 



2009 年 6 月 4 日  星期四   微雨


20090604 忿怒 分類: MySharing

今日番到去攞番琴日整好戈個數鐘

得 B+                      /_\

俾你地睇下 ;;

 

pocoyo...  xd

英文oral未到我.

因為我冇抽獎運.

上3次oral 我都係尾尾戈幾個.

放學個陣某黃激到我好火

想知就問我.

不過唔可以話俾其他人知/

佢真係好黑人憎!!!

好想打扁佢

上個禮拜六見到d超搞笑既野.

唔知你地笑唔笑得出:::

手震...

唔緊要,

你地睇到就得.

仲有第二隻味.

要我可以影俾你地xd

cM =)PLZ...



2009 年 6 月 3 日  星期三   酷熱


六月3 開心 分類: MySharing

 最好highlight D字尼睇

加左一首歌/

聽下好唔好聽  XD

^v^

今日整鐘

哈``

竟然俾我唸到點企XD

上次俾阿SIR話係度發夢...  冇唸野-_-

超快整完呀

磨番好佢再痴番埋就OK

個POCOYO我覺得真係整得唔錯

勁開心/

MATHS 堂要QUIZ

冇溫過==   不過我次次都唔溫  -_________-

事但喇...   不過做唔曬.

好多人都係咁

中文堂勁悶

又係文言文.

最唔鐘意文言文.

黑人憎!!!

直頭想訓教添呀- -
 

跟住上ERS

report左3本.

睇多4本就有8分.

睇多3本就7分.

仲可以去C LV.

我仲有CW未做曬.

今日要努力D清曬佢

你地會唔會做VA個D活動?

搵人應下我.

我唔想畫但係又驚你地個個畫得我冇畫/

不過我又唔知MSMA會俾D咩我地做.

所以我睇你地既意見

cM  唔該=)

 



2009 年 6 月 1 日  星期一   酷熱


新的一天, 新的開始 <-- 引用soso 既一句句子 分類: MySharing

大家好!!

個blog今日先開...

唔該大家做下好心,, 俾多d  cM  =)

哈**

講下今日先

今朝msng俾左個unseen dict我地...

Three Rs 寫左3Rs

唔知錯幾多呢

我改keyman

佢超強*v*

錯左個says

咁都錯得- -

中文堂 msleung冇返

我地係度做聆聽

好悶

跟住小息同natalie 去交band 錢同搵soso

點知俾我地見到 pc 部電腦個桌面

唔講得 ``  算.

紅豆今日係度罵人

唔知係邊個.

好火

今日教曬喇

真係正呀     不過都未做曬wb...

唉    又要做暑假個d野喇

maths有好多

都唔知點做

唔打喇

有d手軟添

我打左一個月到

都ok

唔//

聽日有quiz

我今日冇攞英文wb

冇得做/_\

而家開工

睇過既人唔該俾cM   !!

thz   ^v^

PS:   有錯字同我講呀!