| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008.06.08  |
分類: MySharing |
今日同朱慧慧一齊番,,
超早.. 番到去見到alBeE 同大囉友打緊波/
本來禁早番去抄中文EX.
點知冇左件事- -
跟住上到去即刻抄
哈`` ENG. ORAL
我係度做ERS
4本 ]] 8分.
上次9分.
PTH 俾LM 話短,, 得35
WARNING :: 勁過我既人唔該唔好講俾我聽你地幾多分
自知你地勁...
但仍然要保持低調既態度 多謝合作 thz``
music 吹笛走曬音,
超差的說- -
maths要做mock paper
唔識做,,
係度同natalie 傾計( on paper)
lunch 去左椰林閣, 等左好耐.
natalie勁火.
係度吹.
吹左好多次.
都冇理//
中文短講好快到我...
死得.
放學vivian請我食默船風.
番到屋企沖涼沖左2個鐘..
係咁多- -
cM PLZ +v+
|
20090604  |
分類: MySharing |
今日番到去攞番琴日整好戈個數鐘
得 B+ /_\
俾你地睇下 ;;

pocoyo... xd
英文oral未到我.
因為我冇抽獎運.
上3次oral 我都係尾尾戈幾個.
放學個陣某黃激到我好火
想知就問我.
不過唔可以話俾其他人知/
佢真係好黑人憎!!!
好想打扁佢
上個禮拜六見到d超搞笑既野.
唔知你地笑唔笑得出:::

手震...
唔緊要,
你地睇到就得.
仲有第二隻味.
要我可以影俾你地xd
cM =)PLZ... |
六月3  |
分類: MySharing |
最好highlight D字尼睇
加左一首歌/
聽下好唔好聽 XD
^v^
今日整鐘
哈``
竟然俾我唸到點企XD
上次俾阿SIR話係度發夢... 冇唸野-_-
超快整完呀
磨番好佢再痴番埋就OK
個POCOYO我覺得真係整得唔錯
勁開心/
MATHS 堂要QUIZ
冇溫過== 不過我次次都唔溫 -_________-
事但喇... 不過做唔曬.
好多人都係咁
中文堂勁悶
又係文言文.
最唔鐘意文言文.
黑人憎!!!
直頭想訓教添呀- -
跟住上ERS
report左3本.
睇多4本就有8分.
睇多3本就7分.
仲可以去C LV.
我仲有CW未做曬.
今日要努力D清曬佢
你地會唔會做VA個D活動?
搵人應下我.
我唔想畫但係又驚你地個個畫得我冇畫/
不過我又唔知MSMA會俾D咩我地做.
所以我睇你地既意見
cM 唔該=)
|
| 新的一天, 新的開始 <-- 引用soso 既一句句子 |
分類: MySharing |
大家好!! 
個blog今日先開...
唔該大家做下好心,, 俾多d cM =)
哈**
講下今日先
今朝msng俾左個unseen dict我地...
Three Rs 寫左3Rs
唔知錯幾多呢
我改keyman
佢超強*v*
錯左個says
咁都錯得- -
中文堂 msleung冇返
我地係度做聆聽
好悶
跟住小息同natalie 去交band 錢同搵soso
點知俾我地見到 pc 部電腦個桌面
唔講得 `` 算.
紅豆今日係度罵人
唔知係邊個.
好火
今日教曬喇
真係正呀 不過都未做曬wb...
唉 又要做暑假個d野喇
maths有好多
都唔知點做
唔打喇
有d手軟添
我打左一個月到
都ok
唔//
聽日有quiz
我今日冇攞英文wb
冇得做/_\
而家開工
睇過既人唔該俾cM !!
thz ^v^
PS: 有錯字同我講呀! |
|