| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 12 日 星期六  |
| 无聊 |
又系系屋企无聊嘅一日,星期一又要返学校补课啦!
听日唔知系唔系真系可以去长隆呢?系就好噜!
上礼拜四D也拖到今日至写:
果日我同妈、两个表姐、姨妈、森姨去左白云山,
同表姐影左好多相,爬山爬得都唔算好累。
中午上到去“松风”果度玩扑克,食也,又一日过左去啦!
如果我迟一个礼拜返学就可以去“海洋公园”度玩啦,不过算啦!!!
|
|
刊登時間:2006-08-12 06:47 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
|
呵呵∼∼我得左了....
thz呀....
再加十卜你∼∼^_^"
|
|
|
哈~thz呀...
不過我整來整去都整唔好呀....
唔知係d語法有問題定我唔識整了....
得閑去我個日記到留個言啦...[期待中...]
我將會保打返前果兩三個星期既日記...
so都好忙呢...[笑]
仲有呀...
你大多幾時上msn呀....
可唔可以話個時間比我听???
我多數係am6:00~8:00...
pm8:00~11:00
呵呵....
我想知你果d水果既walkpaper有沒放响你個相寶呀...
我想要呀...
因為我返到hk之後
就找唔到個ziti既f老了..
不如你貼上你個相寶到啦~~
我走了....
|
網主回覆
我想可能系D语法的问题,我再比多次你拉,得唔得都话声比我听啦!
我翻学都唔会上MSN,下个星期可能有几日放假就会上,无规定时间啊,不过我可以就下你上!
我会去支持你啦!
.d link變蒙
<style type="text/css">
/*
Blurred Hyperlinks - xanga.com/add_ons
- use only 45, 90, 135, 180, 225, 270, 315, or 360 for DIRECTION
- STRENGTH means the blur power
- do not change or remove HEIGHT:0 and add="0"
*/
a:hover {filter:blur(add="0",direction="90",strength="7"); height:0;};
</style>
.改title(唔係xx's xanga*)
<script type='text/javascript'>
document.title = ('title');
</script> Posted at 2006-08-17 12:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
呀...我想要你果個一指落去就變莫糊既語法呀...
比我啦∼∼...
回覆我∼∼
|
網主回覆
Blurred Hyperlinks - xanga.com/add_ons
- use only 45, 90, 135, 180, 225, 270, 315, or 360 for DIRECTION
- STRENGTH means the blur power
- do not change or remove HEIGHT:0 and add="0"
*/
a:hover {filter:blur(add="0",direction="90",strength="7"); height:0;};
系呢个 Posted at 2006-08-16 11:51 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|