| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 8 月 24 日 星期四  |
去香港玩  |
寻日我一放学食完晚饭就一个人去左HONG KONG表姐屋企住啦!
今日,姨妈带我同表姐去玩喽,玩到好累啊!
其实她地今日系去帮表姐买书嘅,
姨妈带左我同表姐去左好多大商场度睇也
D也好多好靚啊,我同表姐好大乡里啊,
连果D有包装嘅细细云吞都唔知系咩,
要一个伯伯黎提醒先知道,搞到好愚啊...
跟住我地去左宜家家俬果度行,
我同表姐呢到睇下,果度摸下
好想一次过拥有晒它地啊...发梦ing...
跟住我地去左果里边食lunch啦,
D也好鬼难食啊,不过我地饮左好多饮料啊,
饮到好饱饱啊......
无几耐我地就离开左lu...
|
|
刊登時間:2006-08-30 12:29 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
|
先打一遍咁多...[有d失望..]
哈哈...
你遍日記講得好鬼搞笑呀...
我在你既閃字專區到留左言呀...
得閑到睇下啦
...在日記POST多D整壽司既相哦....
|
網主回覆
好噶,多谢支持 Posted at 2006-09-01 06:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|