| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 17 日 星期日  |
第一次补课  |
今物开始要补课拉!
上午大约九点钟就出门口坐车去113中,
去到113,已经见到有一大堆人系果度,
我识得嘅同学亦都陆陆续续甘黎到,
首先我上午补嘅系数学,
我报嘅系数学提高班,居然要我地去补差班。
一去到可是,老师就每人发左两张卷比我地睇,
老师今次教嘅只系数列,平时上课老师都讲过。
发果张卷D题目我都基本上识做,
中以为系提高班添,基础D也我都识拉,
真系稳笨啊~~~(唯有当系练多D啦!)
好快就上完课啦,我就同D同学去左购书中心,
买左两本书。
到左下午,要上物理,
同我一齐嘅范金玲同学好傻啊,
个课室门口明明有张纸贴住人名,
她睇左两次都睇唔到自己个名,
系出边搞左一轮先见到自己个名,
搞到连午餐都吃唔到,唉~~~
个物理老师讲得好好啊,讲得非常明白啊!
上完课我地就走拉~~~
|
|
刊登時間:2006-09-17 04:21 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|