| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 10 月 14 日 星期六  |
睇病"趣"闻  |
今日一大早,我就比我妈咪吵醒左我,
因为今日讲好左我要去眼科医院睇病。
点知去到先八点几,就已经排晒长拢啦,
挂一个普通科都要4个半(中有D咩空调费5毛,我一D都FELL唔到有空调),
挂左号中要去验视力(个个人都要),
验视力当然要收钱啦,
其实我根本就唔需要验视力,同视力都无关系嘅。
跟住去派队等叫号睇病,D人多到逼满晒,
空间又细,D护士嘅服务态度极极极差,
跟住D护士又比人闹,话她地以为系护士就甘“巴闭”!
医院成个街市甘,吵到拆天,唉~~~
终于可以睇病啦,果个医生都无知识唔识也,
好似就只系讲效率甘,三两分钟又一个,
同我睇两睇就叫我去电倒(他话整左个电倒以后D眼睫毛就唔会向里边生),
他中话我倒生情况右眼比左眼严重,我其实就记得我左眼严重D,
跟住去比钱,电倒果度收左我地19蚊,我同妈咪都觉得好便宜,
(以前我同妈咪去其它医院睇过,做个手术要几百蚊)
两支眼药水比左60几蚊,跟住去治疗部准备电倒,
点知去到个治疗师话我地交错钱,电倒要39蚊,
而且超过两条倒生就要拿支针打麻醉,因为好痛,
而且唔可以完全根治,因为唔知它个根生得几深,所以以后中会倒生。
我一听,就唔肯电倒了,因为我倒生嘅眼睫毛已经远远超过两条,
于是无办法,唯有转叫个治疗师帮我拔出黎,
治疗师叫妈妈去个医生果度帮我改,
后来妈妈好鬼燥甘入黎,话个医生唔肯改,
话电倒可以根治,个治疗师就话他有无搞错,
有D人电倒完后过段时间又翻去电倒啦,
D医生都唔知点搞嘅,真系好想闹鬼呢个医院D护士同医生啊,
都唔知识唔识。
个治疗师话我D右眼睫毛好乱,左眼简直成排都系向里边生,
搞到她无点同我拔左眼D眼睫毛出黎。
拔完之后,我同妈妈都带住“比人稳笨”嘅心情离开啦!
|
|
刊登時間:2006-10-14 02:55 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
|
f111 於 2006-10-27 10:48 PM 發表:
|
|
|
我一口氣打左成幾遍日記呀....
得閑去睇下同留個言比我啦...∼∼
|
|