| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 10 日 星期六  |
搞卫生  |
今日在家好忙好累啊!!
因为就快过年,我地一家人系屋企大扫除,
我从早上油灰水开始做到下午挂好D窗帘,
除左中午食饭同间中约休息左半个钟,其他时间都没停过,
好惨啊 ,不过晚上可以玩下电脑,
头先去过表姐个日记度睇,
好靓啊,我又系果度玩左个心理测验,
好似都几准啊,哈哈
優點:
重義氣,對朋友全心全意的付出不會佔別人便宜。
順其自然、性格中庸、單純,做人處事以和為貴,容易與人相處。
對現況接受度高,不多對人做質疑。
單純、知足常樂、富有情趣。
謙虛、懂得察言觀色。
缺點:
理想主義者,作決定欠缺實際利益考量。
天下本無事,庸人自擾之。
缺乏遠見、欠缺責任感與危機意識,應學習先思後行以免因為做了欠缺考量的決策而吃虧。
太容易接受社會的思想灌輸、缺乏自主性。
缺乏判斷能力。
因為自傲而漠視社會輿論。
缺乏有魄力的執行手腕。
有好耐无打日记拉,要快D补返先得啊!
|
|
刊登時間:2007-02-10 09:44 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
|
我個日記wallpaper係在qooza既討論區搵既....
得閑去下果到
你會有唔少收穫^^
|
|
|
嘩....百年難得一見你一日打咁多日記喎.....
你幾時on MSN 呀??
到時我比個閃字軟件同變色字軟件你呀....
你有冇睇我2月9號既日記呀...??
我地嗰日買左超多朱古力呀.....[當然你都有份啦~~^^]
得閑去我到留言啦.....
比我知道你有黎過都好呀麻....
|
|