| «‹ November 2019 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
2007 年 2 月 7 日 星期三  |
第一次去澳门  |
今日系年初三啦~~~
屋企好耐都无甘热闹啦!!
一大早,我地就开始准备未准备好嘅也,
我呢就摆好D糖果,跟住上天棚到洗好张台同D凳,中要铺好D也;
妈妈就出去买野,爸爸就开始煮也,
我地都好忙啊~~^0^
搞好之后,表姐、阿公他们慢慢陆续黎了,
表弟嘅表弟(阿铭)听见话有得烧烤,又吵住要黎,
所以比平时更加热闹了~~
森姨表弟他地一黎到我地屋企就上左去透炉,
又吹又用扇拨,搞到熏左好耐,终于整好个炉了,
他地就开始烧虾,而我同表姐就落返屋企帮手。
到左中午,姨妈终于准备我晒整沙律同寿司嘅材料,
我同表姐首先开始整沙律,其实我地只要将沙律酱
挤落准备好嘅材料,跟住捞匀D材料同酱就得了。
整寿司果时,阿铭落左黎睇我同表姐整,
姨妈示范做左条寿司后就比我同表姐整,
表姐整寿司就几好啦,不过切果时就全部散晒,搞到要我地三个食返。
阿铭同表姐想整估其他人,于是系一两条寿司果度加左D芥辣,
表姐试食果D辣寿司果时辣到大叫又流眼泪,
搞到我同阿铭都系到大笑,
表姐同阿铭仲想睇我笑话,特登将件辣寿司比我食,
结果他地好失望,我根本就无事,呵呵~~ ^_^
下午,表哥黎左,我、表姐、阿铭同表哥就去左公园玩羽毛球。
晚上返到屋企,又要食也,
系白粥、咸鸡粥、面,全不都系我爹D煮,好好食啊,
搞到D面吾够要再煮过,大家成日都玩得好开心,
临走果时姨妈中比左D朱古力我地,
表姐又系我屋企住几日,好开心啊!!< 今日同妈妈去澳门(我系第一次去)
早上五点几就起床,
六点几坐上车出发,
八点几九点去到珠海拱北过关。
半个几钟就过左关了,
于是我地搭金莎赌场葛车去参观特色建筑,
去度赌场出边,我地五好意思比人知道我地坐霸王车,
于是上左赌场,由于我未够18岁(差几个月),
于是比人赶左落黎(好淤啊)
我发誓,等我到时到18之后,
一定要再黎呢个赌场,哼哼!!
紧住我地去左个金莲花广场,
又去左睇下D特色建筑,
见到布达拉宫、火山、罗马斗兽场(全部都系仿造葛)
跟住又坐英皇赌场葛车,
一路上,见到好多赌场,每个赌场葛建筑都好有特色。
D人别出心裁,所以赌场葛建筑外型有D系有寓意葛。
一落车,好威风啊,门口有两个鬼佬,
着住英女皇士兵葛衫,
一入去,D也好闪啊,地板中央有一条金柱,
旁边地板都系金造葛,
地板下边中凿左一块块小地方放左D钻石,
系D灯光照射之下,有黄金同钻石,闪令令葛。
下午,我同妈妈买左好多也啊,
比如糖果、衫(最中意件红色大衣)、奶粉(帮人买)等等。
跟住就坐返英皇葛车离开了,
过中国关果时,个警察望下我望下我本证件,
又望下我望下本证件,反反复复望左好多次,
跟住问我叫咩名,出生年月,广州边度
(虽然上午都试过一次,不过都只系问左我个名就放行了,
而且上午果个警察中讲左句度吾似葛)
唉,果个系我黎噶,所谓女大十八变啊,
果时果幅相系我13岁葛,都几年了,咩都变啦!
过关等左一两个钟,就坐车返屋企啦!
|
|
刊登時間:2007-02-15 09:06 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|