| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 23 日 星期一  |
| 又一日了! |
今日中午食完lunch,
我就去左剪头发,
由长发剪到中长,
我D头发留左两年先有现在噶长度,
虽然有D5舍得,不过可以继续留返长.
剪完头发,我就去左妈妈公司度玩啦!
未来一个星期,我日日都有得去玩,好野!
不过玩完之后,到8月我就要返学啦!
所以我要加油!为高考而努力!
我中要向表姐学素描,
开学后,抓紧时间,5可以好似以前甘!!!Hard!!!
|
|
刊登時間:2007-07-23 08:56 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
|
下?向我學素描?
素描我唔係好得的...
學整相可能好d
|
網主回覆
5系啊,你话素描都几靚啊,
你要教下我啊,我有用啊,5该 Posted at 2007-07-23 09:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|