f111
暱稱: ~小语丫丫~...
性別: 女
國家: 中國內地
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
琶洲黃埔古港生態一天...
一日记事
近况
小洲村游记
高考终于结束了
文章分類
全部 (45)
个人创作 (1)
学校\学习 (6)
杂项 (9)
杂项(心情...) (8)
小制作 (2)
家庭 (5)
游玩 (11)
未分類 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
靓靓
马馏仔
MY 相册
私房食谱
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 45
留言總數: 29
今日人氣: 37
累積人氣: 1256
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 26 日  星期四   晴天


香港海洋公园

第二日行程,一大早食过早餐,

就过关去香港,坐过两次黄巴,

去到香港坐车去海洋公园,

首先我们看的是熊猫,四只熊猫,

它们好可爱啊,我拿着相机每只熊猫都有影。

看完熊猫我地就去左儿童乐园食干粮,

中午去左睇3D,不过我觉得就无咩好睇啦!

坐缆车上山,我地去左鲨鱼馆、睇海狮和海豚表演,

我和妈妈后来去左玩海盗船,

但我最最喜欢就系海母馆,里面D海母真系好靚,

可惜5够时间,我地要离开了。

落山噶时候,我地去到矿山车果带玩,

我玩左果个空中摩天轮,睇上去刺激,但系玩下都5觉。

到左大约6点,我地就坐车离开了。

刊登時間:2007-07-31 03:06 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 f111 的日誌)


×× 於 2007-08-06 12:42 PM 發表:
海洋公园好玩麽...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

啊,还可以拉,山下无咩玩(大概只有熊猫馆同升气球),
山上有好多也玩
 
Posted at 2007-08-26 06:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chocolate640 於 2007-07-31 03:25 PM 發表:
打日記打得咁快既....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其实未啊,我只系5想打住啊!哎
Posted at 2007-07-31 04:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]