| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 11 月 15 日 星期日  |
| 我一定得 |
分類: 未分類 |
kamanda
你一定會lose
f1f係我的天下
你同唔到我pk了
去松山比賽跑左14
生豪5
何兄11
我要加油
生豪 你教下我下我跑步
係唔係要多毛先得丫>?<
|
|
|
- 最近你做咩咁發奮哇,, - 咁我就祝你win五到kamanda喇xdd:)
|
網主回覆
我要win到佢 唔係win唔到
Posted at 2009-11-16 06:48 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
-`c0mm2nT:) -`丫丫丫;L平先14炸-333- -`失望
|
網主回覆
係 11 Posted at 2009-11-16 06:48 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
佢唔係的
佢唔係正常人- -
我o左
Posted at 2009-11-15 06:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
sor sor
Posted at 2009-11-15 06:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
-` 咁有志氣?` -` 希望係喇; -` Kamaka壹定Win;
|
網主回覆
= =
果然 女的一定幫女
我一定要win佢
Posted at 2009-11-15 06:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|