|
|
2010 年 9 月 4 日 星期六 |
| ★9.4 |
|
各位.尼個S0YukYu★ 姐系我:-)
唉:'( 愈尼愈多既野我都吾知點樣開口
連我最最最最最鍚既人都咁樣講`
我真系好想搵到一個可以明白我
/v\體諒我既朋友(k)
成日吾應機都系因為一向習慣了自閉
當我心情吾好 我都五想搵任何人
因為我怕我會發脾氣:(
我關心我識既人因為我真系當佢地系朋友*v*
可能我實在吾識系人地既角度睇/__\
其實我真系好想做人地心目中既第1, 俾人重視
我真系好想我有咩做錯黑人憎都有人提醒我.
屌醒我. 我從來都吾介意您地系我面前話我:)
不過我真系吾中意您地會系背後講我壞話
從來, 我都吾中意呃我重視既人
所以我五會呃我重要既朋友
所以我日日反到屋企都會講大話`呃我既屋企人(...)
坦白講 我一向都話會放朋友系第1(!)
出賣過我既朋友我都會信佢 我覺得佢真系變左
改好左` 哈哈:-D 真系好蠢.
家人? 我吾重視但系有好多好多既感情(...)
情人同朋友
我會簡朋友(!)
我日日反到屋企都會反房山埋門
因為吾中意無私忍(!)
因為屋企真系好煩好嘈(!)
因為我中意有自己既空間(!)
因為吾山門好無安全感(!)
因為吾想對住會令到自己好忟既人(!)
從來我有咩吾中意都會系不知不覺中
接受左. 忘記左. 原諒左.
不過我發覺自己真系好無EQ`
您地呢(?)覺得我點*v*?
|
出爐時間 : 2010-09-04 03:12 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 9 月 1 日 星期三 |
| ★9.1 |
|
好似次次有吾開心先打日記 
因為好多野都講吾出口. 壞習慣右慢慢反尼:'(
-`其實我吾中意您地有野吾同我講
因為我想了解下您地近況!
-`其實我吾中意我做錯野您地吾鬧我
因為我吾想令到您地覺得我討厭!
-`其實您地系我心目中既位置一直無變
好姐妹. 好兄弟. 好知心. 好啊哥. 好朋友.
★您們的合照都沒有了我的笑容
我太貪心了. 貪到反而失去我擁有的`
9月1. 4個字講哂
好想轉校!!:@ |
出爐時間 : 2010-09-01 08:37 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|