| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 28 日 星期一  |
好攰吖   |
|
今日成日都係度落雨囉-3-
放學嗰陣時去左卓爾居
諗住去成個鐘雨都停啦
點知
出到黎仲大雨
激死我
難得我個頭乾晒
點知又要濕番/.\
之後一路跑
跟住八爪魚仲要踢水
搞到我濕晒lO
等車
番到屋企
攰到我乜咁
拿拿聲沖個涼
舒服晒
但係而家個喉嚨超唔舒服
唔知有無病呢
|
發表時間:2009-09-28 06:54 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
吾留cOmm3nt{!?}
|
|
|
JJ0615 於 2009-09-28 10:58 PM 發表:
小心身體!!
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-09-28 08:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
無呀
買啲星星紙摺送比人 Posted at 2009-09-28 07:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Cm~ 比雨淋真係慘- 仲要喉嚨唔舒服--好好休息啦~
|
網主回覆
不過我仲有力可以踢死你 Posted at 2009-09-28 07:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你知唔知你上面嗰位就係廉價商品-3- Posted at 2009-09-28 07:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|