| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 9 日 星期三  |
=3=   |
|
我今日好對唔住一個人呀`
我話請佢食糖但係我2日都無請到佢食`
好對唔住呀!!!!
悶....
|
發表時間:2009-12-09 04:10 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
吾留cOmm3nt{!?}
|
|
|
IKk 於 2009-12-13 05:01 PM 發表:
我又要糖呀
|
網主回覆
比左珍寶珠你啦 Posted at 2009-12-14 10:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你好對5住個個一定係我啦..^^ 哈哈 comment =] 要回架.
|
網主回覆
算啦 你=3= Posted at 2009-12-14 10:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
IKk 於 2009-12-10 08:28 PM 發表:
|
|
|
IKk 於 2009-12-10 05:16 PM 發表:
我覺得好岩. 所以先po的xdd"
|
|
|
clc411 於 2009-12-09 10:41 PM 發表:
comment~`
|
網主回覆
你!? 算吧啦` Posted at 2009-12-10 05:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|