| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 18 日 星期五  |
勁開心`   |
|
今日勁開心`
聖誕崇拜之後番屋企換33
跟住出屯市
我地去左交電話錢
好YA用到LU
我飛左線去51331718
打97796305都搵到我
中間我同八爪魚嗌左交
我一嬲就會狂食野
結果我去左美食廣場
買左2個魚生飯
半個蔥油餅
半枝提子汁飲
過一陣先後悔
飽死我`
跟住去左買聖誕禮物
買左丫旦既`丫茜`KK既`
唔知你地會唔會鐘意`
遲啲再買其他人既禮物=]=]
|
發表時間:2009-12-18 07:50 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
吾留cOmm3nt{!?}
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-12-20 10:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
IKk 於 2009-12-20 10:57 AM 發表:
我沒時間買- 我反大陸買比你啦
|
網主回覆
咁你又唔攰死!? Posted at 2009-12-19 10:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
聖誕節都就到la 希望你可以同你想既人一起度過 聖誕快樂~ cM....
|
網主回覆
你係咪想同我一齊過先` Posted at 2009-12-19 02:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tcyuen 於 2009-12-18 10:51 PM 發表:
comment`
|
|