| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 6 日 星期六  |
好悶呀`````   |
|
係屋企好悶呀{!}
丫媽又唔比出;
本來想同羅琪琪去旺角架;
點知丫媽又唔比去;;;;
就屈左我係屋企{!?}
我想出街呀-^3^-
星期5放學去左屯市行`
行行下見到小丸子比佢拉左去同佢買野/.\
行到6點到番屋企`
買左副眼鏡=]=]
黑色*6*
要留cOmment丫;];];]

|
發表時間:2010-02-06 01:40 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
吾留cOmm3nt{!?}
|
|
|
clc411 於 2010-02-08 08:06 PM 發表:
comment/```
|
網主回覆
一定一定=] Posted at 2010-02-07 04:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-02-07 04:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kk1E39 於 2010-02-06 05:58 PM 發表:
幾多度呀你?
|
網主回覆
假咖;冇鏡片的` Posted at 2010-02-07 04:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝讚賞=] Posted at 2010-02-07 04:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|