學琴前post
宜家大約係3:18
4:30去學琴
我岩岩先成功把歌放上黎
可能係我既技術太差
咁耐先放到上黎
呢篇日記真係短得誇張
不過今日開始
為大家送上
薛凱琪既
樹娃
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »