自選音樂:

                                             

 

人生就像一場拳賽,   在拳賽中為了胜利做的是把對手擊倒.    但人生卻是相反,是要不斷的被人擊倒,  不斷的從失敗中爬起才能成功,才能成為胜利者.  只有從失敗中站起來的人才能成功. 
f_5d
暱稱: GaRy
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2008-05-05
July ---5d camp
新年快樂
Happy Birthday to Mr...
2008-02-03
文章分類
全部 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*昇*
力co留言板
小DEE
鋒*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 77
留言總數: 191
今日人氣: 10
累積人氣: 6399
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2007 年 11 月 12 日  星期一   晴天


2007-11-12

呢篇野未必有人留意~不過好耐冇上過黎!

點都要"爹"兩句~

to 5d班:

           你地近來好嗎?大家都分開左喇~圈子亦會唔同左~唔知大家識既新朋友好唔好呢?我就想同大家講...我識個d就麻麻地喇...同以前5d既朋友仔好唔同!!以前同你地既日子~係彼此信任~包容對方~咁我依家又點呢?唉~信佢定唔信佢好呢?佢係真心對我好定係笑裡藏刀?踏出我地5d既小圈子之後~我發覺原來呢個社會係有咁多唔同類型既人...暗中傷人既有~比中一仲要幼稚既亦有!真係包羅萬有~希望大家唔會好似我咁啦~上黎打呢d野好似係呢度發洩咁添~希望大家唔好介意啦~最後祝大家身心健康!

                                                                                                                                           

                                                                                                                                    Ivy上

刊登時間:2007-11-12 07:22 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 f_5d 的日誌)


MoonLing 於 2007-11-16 07:59 PM 發表:
大家好嗎~?好耐冇見啦~都好耐冇返學校啦...
我同慕影一班啊~! 岩開學冇耐就識左幾個同學好岩傾..
依家開左學成兩個幾月啦~同班人愈來愈好傾..個個都係...
我地班D人好玩得~好好笑...上次全班去CAMP仲增加左相熟度..
唔緊要啦~大家加油啦~一樣米養百樣人麻...

PS:我地班去camp時...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



梅野 於 2007-11-15 06:35 PM 發表:
我同君芝一班!距轉左過來讀!我地果班d人好好........個個都玩得埋!所以都幾開心!但我依舊掛住以前的5D...因為我們就似一家人一樣!互相扶持!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JeffP.K.Y. 於 2007-11-14 07:44 PM 發表:
原來我已經算好好=0=
我個班每個都好玩得埋
可能全男班既關係,成班都好活躍
成日打排球(打到隻手好痛=.=)
就連第二班都好易玩埋一齊,二班一齊去踢球
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



GRACE 於 2007-11-14 07:40 PM 發表:
极度想你们,现在的棉纺....除了李SIR,MISS LEUNG,徐SIR,我对学校没有了以前的那份归属感.
永远都是5D最好.回去见到老师就会格外的开心,不过开学就不太想见到那三位老师了.因为我很
不惯,见到他们就想起你们,就想哭泣.不过现在好很多了.参加了很多很多的活动,忙不过来,不知
什么时候开始认真地读书呢?每天一醒就不想上学,好像犯了读书恐惧症.不过为了未来大家一起加油啦.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



+麗 於 2007-11-14 07:00 PM 發表:
好掛住你地呀...
e+我番工1個week番6日冇時間可以番學校睇下...

我都做過成6份工~~咩人都見過咁濟.
令我深刻就係有d女仔可以好隨便..仲要身邊個個都食煙
e+份工就好d...但d人完全傾唔埋...因為我太後生na...^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



昇 於 2007-11-14 12:03 AM 發表:
我既想法都同你一樣...我發覺我自己個班都有d人好似暗中排斥我咁..唔似我地個時個班融埋一齊..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nicole 於 2007-11-13 10:01 PM 發表:
係呀...出到泥社會喲人仲緊加險惡.............."""""~*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



black fishl 於 2007-11-13 05:45 PM 發表:
人生就是這樣,因此要珍惜身邊事物。不要為這些事情煩惱,隨遇而安。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 f_5d 的日誌 ]