| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 11 月 12 日 星期一  |
| 2007-11-12 |
呢篇野未必有人留意~不過好耐冇上過黎!
點都要"爹"兩句~
to 5d班:
你地近來好嗎?大家都分開左喇~圈子亦會唔同左~唔知大家識既新朋友好唔好呢?我就想同大家講...我識個d就麻麻地喇...同以前5d既朋友仔好唔同!!以前同你地既日子~係彼此信任~包容對方~咁我依家又點呢?唉~信佢定唔信佢好呢?佢係真心對我好定係笑裡藏刀?踏出我地5d既小圈子之後~我發覺原來呢個社會係有咁多唔同類型既人...暗中傷人既有~比中一仲要幼稚既亦有!真係包羅萬有~希望大家唔會好似我咁啦~上黎打呢d野好似係呢度發洩咁添~希望大家唔好介意啦~最後祝大家身心健康!
Ivy上
|
| 刊登時間:2007-11-12 07:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
大家好嗎~?好耐冇見啦~都好耐冇返學校啦... 我同慕影一班啊~! 岩開學冇耐就識左幾個同學好岩傾.. 依家開左學成兩個幾月啦~同班人愈來愈好傾..個個都係... 我地班D人好玩得~好好笑...上次全班去CAMP仲增加左相熟度.. 唔緊要啦~大家加油啦~一樣米養百樣人麻... PS:我地班去camp時...
|
|
|
梅野 於 2007-11-15 06:35 PM 發表:
我同君芝一班!距轉左過來讀!我地果班d人好好........個個都玩得埋!所以都幾開心!但我依舊掛住以前的5D...因為我們就似一家人一樣!互相扶持!
|
|
|
JeffP.K.Y. 於 2007-11-14 07:44 PM 發表:
原來我已經算好好=0= 我個班每個都好玩得埋 可能全男班既關係,成班都好活躍 成日打排球(打到隻手好痛=.=) 就連第二班都好易玩埋一齊,二班一齊去踢球
|
|
|
GRACE 於 2007-11-14 07:40 PM 發表:
极度想你们,现在的棉纺....除了李SIR,MISS LEUNG,徐SIR,我对学校没有了以前的那份归属感. 永远都是5D最好.回去见到老师就会格外的开心,不过开学就不太想见到那三位老师了.因为我很 不惯,见到他们就想起你们,就想哭泣.不过现在好很多了.参加了很多很多的活动,忙不过来,不知 什么时候开始认真地读书呢?每天一醒就不想上学,好像犯了读书恐惧症.不过为了未来大家一起加油啦.
|
|
|
+麗 於 2007-11-14 07:00 PM 發表:
好掛住你地呀... e+我番工1個week番6日冇時間可以番學校睇下...
我都做過成6份工~~咩人都見過咁濟. 令我深刻就係有d女仔可以好隨便..仲要身邊個個都食煙 e+份工就好d...但d人完全傾唔埋...因為我太後生na...^^
|
|
|
昇 於 2007-11-14 12:03 AM 發表:
我既想法都同你一樣...我發覺我自己個班都有d人好似暗中排斥我咁..唔似我地個時個班融埋一齊..
|
|
|
nicole 於 2007-11-13 10:01 PM 發表:
係呀...出到泥社會喲人仲緊加險惡.............."""""~*
|
|
|
black fishl 於 2007-11-13 05:45 PM 發表:
人生就是這樣,因此要珍惜身邊事物。不要為這些事情煩惱,隨遇而安。
|
|