[[﹏自己的內心世界,,,]]
×° 來表達出自己內心的心情,,╳
♂時間的過去,,永不回來,,]]
︴珍惜每一分每一秒的時間與感覺▌
faat1990
暱稱: 呀發
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
3日的日記,,,轉眼間,,...
打波,,,,
籃球班際
好凍呀,,,
文章分類
全部 (157)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
carman既XG
呀洪既XG
呀浩既XG
肥豬既XG
馬仔既XG
婷婷姐既XG
慧欣姐既XG
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 157
留言總數: 78
今日人氣: 6
累積人氣: 9416
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 10 日  星期四   晴天


落雨打波,,,= =""水戰呀 分類: 未分類

今日,,,,,7點幾起左身,,,

玩左一陣電腦,,,9點幾果陣,,,嘟,,,,,,,,,,,,,含家冇晒= ="..

冇水,,,,冇電,,唉!!!!!,= ="..

果陣,,我又熟又悶,,,= ="..唉,,同細佬玩下d野咁,,,

又玩下手機咁,,,= ="..

之後12點幾,,大佬輝打電話比我,,叫我出街wo,,,

我話唔出,,去打波好過...咪去左囉...

打打下,,落大雨啦,,同大佬輝玩下水戰咁,,正爆= ="..

之後呀浩同肥豬黎埋,,打波,,打到3點半左右,,

就落匯景啦,,,搵肥仔,,,,咁就行下咁啦,,

行4點幾到,,,佢地就走左啦,,,

我同大佬輝去返我樓下公園仔坐,,坐到6點幾走人= ="..






訪客留言 (返回 faat1990 的日誌)


浩* 於 2006-08-11 08:57 PM 發表:
有咩好玩嫁...
同老婆仔..
正唔正嫁,.
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

超好玩囉--”
同你玩好唔好先--
梗係正啦
Posted at 2006-09-03 07:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



老婆仔,,]] 於 2006-08-10 10:53 PM 發表:
同細佬玩d咩呀,,,
講黎聽下呀,,,
唔好收埋啦,,,==””
同大佬輝玩打水戰,,,
好玩嗎!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇玩咩呀....
/\/\””
梗係好玩啦
一齊玩啦
下次--”’
wakaka
Posted at 2006-09-03 07:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]