| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 1 日 星期五  |
| 開學日,,,,真係慘= ="" |
分類: 未分類 |
今日,,,要返學啦,,,6點9起身,,食埋早餐,,坐多一陣,,
就同葉帆,,,輝哥,,行路返學,,,去到氹氹轉公園,,
就同埋呀娟,,梅菜姐一齊返去啦= ="'
以為今年既日子好好過,,,,點知,,唉= ="'
個班主任嚴到鬼咁,,,,,科目,,個個都轉晒新老師
我好唔滿意囉!!!!!
|
|
|
KELVIN 於 2006-09-16 09:23 PM 發表:
呢幾日隻「不死鳥」都唔知9乜撚野,係到發我地皮4.....
佢都on 尻尻既,唔玩得就唔好玩啦
|
網主回覆
= ="
咁慘呀,,,,,
冇計,,,新老師係咁啦,,, Posted at 2006-09-17 08:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
KELVIN 於 2006-09-13 11:21 PM 發表:
好慘呀今日,出門個時又唔掛紅雨>.<9到我俾個巴士9到成身都係水>.<""
|
網主回覆
我搭地鐵炸,,,
都係成身濕晒,,= ="""
好大風,,又大雨.. Posted at 2006-09-17 08:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
好條命..你話個miss靚就冇所謂姐..不過...唉,好鬼多肥婆呢..叫我點上堂呀><
特別中文堂,好撚憎個死肥婆><"
|
網主回覆
= ="
我都覺呀,,,,,
fuck,,, Posted at 2006-09-17 08:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
∼豪∼ 於 2006-09-03 11:24 PM 發表:
你咪好囉...新老師 我得2-3個新老師..呀你個個都轉晒新老師 咪好囉..
唉...新老師幾好...有機會冇咁惡呀....係咪先..
仲可以比你地玩先...岩唔岩
|
網主回覆
= ="
有幾好呀,,,,
雖然唔係好惡姐,,,,
有miss蕭係到,,,點玩,,,, Posted at 2006-09-17 08:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|