昨晚同小周周傾左成晚...係到研究研究...
今日蕉早又去左游水,史上至耐既一次~yeah~
返到屋企食左2舊西餅...跟住就好努力今溫書...(其實都無嘢好溫...閱讀理解~同寫作!~結果成日無咩點溫...:p)
4:30p.m 睇左dadadede識多d~ 又睇到千年樹妖... 又睇到矮仔,wumen佢地...佢地背住良心講左一大堆嘢~好假!
成日傻傻的...全個傻仔今款...=.="
(仲係到研究容顛d愛情史~^.@~)