今日係到搵閃字...好令家~!^.<
教呀媽用電腦[唔知做咩佢今日今好興緻]既時候...容顛打電話泥毒報...毒完就係到炸嬌要我昨日打果篇日記既密碼...你可以想像到一個比你大既人同你炸嬌會係一件幾今恐怖既事...一諗起都打曬冷震...@.@
4:30又睇dadadede...karen姐姐講到體能好行後,體能差行先就覺得好好笑...上次再上次去camp行山,小周周體能今好竟然行先,佢行果段仲要係斜路...我其實有d懷疑佢唔係行上去,而係漂上去...勁快,呀sir都跟唔切...肥明直頭面青口唇白跑上去叫小周周停...完全唔符合karen姐姐講既嘢...=.="
係1b既日子又小一日啦~愈泥愈唔捨得1b班!如果f.2唔洗分班就好啦![好似有d生離死別既感覺...=.="]不過真係愈泥愈鍾意係依班,雖然成日俾小wingwing推,分分鍾命都短幾年...之不過係依班係有好多歡笑聲,我諗係其他班無家~!好like 1b呀~>3<
|