今日好努力今玩電腦同溫書[當然前者所估既比例比較大啦~!@.@]
同小周周,容顛,朱佢地講電話+"溫書"{開頭就係既,之後就變左...=.="}再叫小周周形容多次呀邊個同呀邊個佢地咩果張相,容顛都笑到顛曬...[其實都預左...]
開中史果隻碟,部腦唔生性開唔到,真係好想打爆佢個肺...[雖然佢無肺,但都好想]
我發覺我既腦容量好鬼死細...小小嘢都記唔到,真係無鬼用~!=.="
聽日要考list+oral...死硬...
後日既中史?肥硬...
今朝有書今朝溫~! 他朝能否同班隨緣啦~!