今日買米.火都離(我老豆姐)
無咩既.只不過係將一大包米抬上山姐...
返到屋企開電腦,有位人兄add左我,問佢係邊個,佢走離同我講係我既fd俾我既msn佢,佢都九唔搭八既...跟住就唔理我,問佢係邊個佢又死都唔肯講...無奈...小周周又係今喎...唔知係邊條目嘴耍我地...(知係邊個就好call我話我知{佢msn係[email protected]同[email protected]})
太無聊又唔想做功課{原來容顛英文做淨三課喳,幾衰格呀~}就大掃除...好熱熱死我...不過企理左都抵既...><
|