今日唔知邊個成日講我壞話,搞到我成日係到打黑次...係你就好乖乖地認左佢啦下...=.="
朝早8點半起左....無嘢做開電腦....喵on左就同佢傾計...同佢決鬥...(有時都覺得自己kaikai地=.=")傾傾下話去圖書館....我一去到見到佢對周周施暴....見到d唔應該見到既嘢(搵人同我洗眼呀...唔該)=.="
佢地去兒童先,我幫我呀媽攞完書就去join佢地...係兒童,我見到周周借離做閱讀報告既英文書,益智到飛起....佢就果陣時,係我面前囉,計埋之前3之啦...=.="(對佢之前既囉嘢有興趣就係msn問我啦)我見佢果d無一本係disney既,但喵就有兩本,就問佢:點解唔借disney既,佢就話搵唔到,我就話之前我見到有好多嫁喎,佢話可能俾人借曬啦,我唔多信就諗住搵....點知......我係第一眼係第一個櫃到搵到一本,結果佢囉爆...=.="
行到大會堂附近,因為有人唱歌,幾好聽好和(係一男一女=.=")諗住停低睇睇,就諗住睇既時候就有人行過離話你地係咪基督徒,我知道唔方有好嘢,就指住周周話佢係基督徒,即刻同喵走佬...我地走入大會堂...佢俾人魚肉完就join我地...
喵想去三樓果間貼紙相睇下...我地就去...去到既時候,我同周周都食緊雪糕...周周想入既時候,我就指住門口果張,請勿在店內飲食...個老闆娘就俾左個叻我地...=.="我食完入去,見到張板寫住天才,我就話天才與白痴...個老闆娘就唱天才與白痴....超可愛=.="
同喵行....
返到屋企開電腦...炸炸係到就同佢傾計....佢竟然要我送咩入獅口...=.="小莓妹變左莓(楣)婆~兩個呀公呀婆係到艾交...搵人踢佢地入老人院...=.="
|