今日...同平日一樣...
hist..無聊...=.="
講今多堂都係仲係講緊文藝復興..=.="
math...講恆等色...唔係好色..=.="
一開始ok既...但..講講下好難..=.="
geog...test...
大部份都色...應該唔會唔合格既..=.="
pth...又一堂德育課..=.="
eng...默書93..猫猫逃過大難..=.="
唔會俾我湯左做煲猫煲...=.="
epa...超悶..=.="
大曾話我地乖...依d係咪叫金玉其外,敗絮其中...=.="
is...上lab...諗住會有蟲蟲做實驗...
點知只係佢做...=.="
睇片...=.="
講講下個模型甩左個半邊肺...=.="
悶ing..=.="
簡單平凡既一日.....=.="
真係唔係好知日日係今做咩鬼...=.="
日日都係今...有咩意思?=.="
悶ing...=.="
|