((.告訴我 什麼是悲傷˚
..+ 如果閉上眼睛 就能悲傷也看不見
‵ 如果不知道溫暖就能痊癒 就不會有受傷的事情 ”†
。無法回憶‡∙
 埋葬著溫柔聲音的胸中的大海 

+ 從已經消失的過去  是誰一直呼喚
用這雙手取回悲傷的時候是永遠:::
。不會有第二次 現在_
*只看得到你..

((.遠方寧靜閃亮著光 有一艘溫柔的小船˚

 

‵ 駕御如何洶湧波濤的嘆息 消失在胸中的浪濤裡 ”†
。根本不知道溫暖是什麼‡∙
 為甚麼搜索著 令人迷惑的海 

漣漪忽隱忽現.))
˚ 生命之船已經起航 ”†
‡∙一直 朝著看到過的風平浪的方向靜 
在黑暗的對面 只看到你
‡∙一直 朝著看到過的風平浪的方向靜 
向著 在海底消失的溫柔

+ 確實的知道 互相相愛的未來  
直到用這手取回的是悲傷的時刻:::
。不會再有第二次 現在_
*只想看到你……

fai0514
暱稱: ■ ]'*-輝!` ◇°°×
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
不是沒時間,只是不想打...
新春
WOO!又好耐冇打了
夜了,不要再想吧
2006-10-12
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
↘包包日記 ]]
最近訪客
最近沒有訪客
:[[m]]:
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 47
今日人氣: 1
累積人氣: 3366
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

     

2005 年 12 月 30 日  星期五   晴天


`★[*忘記你  是一件不可能的事 \/*,,!

番大陸 傷心

呢個假期我番左大陸呀...

第一日;; 悶悶呀><  xd!!

第二日;唔記得做過d咩= =''[汗]

第三日;揸車周圍去呀...揸電單車好鬼易架..我e家先知= =

因為我六年未番過大陸啦..=o=''

第四日;都係玩電單車.... ( 汗汗.... )

第五日;要走啦...走之前去左洗頭頭...個女仔d洗頭功夫掂過碌[借]呀...舒服..[冇汗..]

番到黎之後ge第一日..玩左成日電腦....

第二日去左幼稚園同學到玩....比我知到左一d野...就係.....

.......................................

唔講得..

刊登時間︰2005-12-30 12:47 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

     

2005 年 12 月 11 日  星期日   晴天


`★[*忘記你  是一件不可能的事 \/*,,!

上錯船搭錯車=口='' 不安

今日冇咩講..都係煲碟囉...

星期五呢..我就入屯門啦..

等車個陣我就打左比阿 家姐 傾計啦....

傾傾下我就上車啦當然...

我同佢傾左有40分中個陣...

我見到車外d野唔同左..

仲入緊大欖...oh! my god  !

天呀..我竟然傾傾下搭錯車=口=''

之前都試過啦...今次ge feel係冇野好講囉...

唉..我之後就當然去問人有咩車去番屯門啦..

好彩個架車入元朗ge..遠屯門dd姐..

我再搭過架263m去屯門富咩咩個到...

再打的番去大興..=口=''

足足晒左8個字先番到到黎大興=0=''

唉..你都知e家好晏架啦..我閃人訓啦..

刊登時間︰2005-12-11 01:11 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]