| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 17 日 星期二  |
| 2009-03-17 |
分類: 未分類 |
度日如年,,
唉,, 今日電話冇電 係公司8點幾差電,, 到左放工都唔記得左部電話- -''
去等車先記得,, 諗子公司d人味走戈嘛,,, 點知走哂,,, fkkkkk,,,
愁,,, 囉唔到電話 而家仲係到差緊電- - 聽日十點先有得囉,,,
唔知個電話會唔會爆,,, 哈- -' 愁,,
|
2009 年 3 月 11 日 星期三  |
| 2009-03-11 |
分類: 未分類 |
悶悶悶悶悶,,,,,,,,,''
=3='
-3-,,,,,,,, |
2009 年 3 月 8 日 星期日  |
2009-03-08  |
分類: 未分類 |
wa,,,,,
好來冇上黎打無聊日記咯,,,
今日放假,, 訓到4點幾先起身 - - 岩岩好出左新火影... 睇埋比只傻濱叫佢出左打機= =''
打到咁上下,,
同公司d人去左食反,, 好過引'' 飲到hi下hi下貢樣子''
哈,,, 又一日了.. 聽日反十二點@@" 爽,,,,, |
2009 年 1 月 30 日 星期五  |
| 2009-01-30 |
分類: 未分類 |
悶,,,'
今日反工遲左差唔多一個鐘@@' 好彩有人幫我打卡ja,, 哈
好想快d放假呀- - 好累,, |
2009 年 1 月 4 日 星期日  |
| 2009-01-04 |
分類: 未分類 |
今日,,,,,,,,,,,,
冇咩事發生,,
完,, |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|