| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 15 日 星期日  |
| = = |
分類: 未分類 |
今日好好好凍...凍到我死下死下咁...着左外套都係凍...
今日11點幾先起身...之後食野...食完野後...玩左陣電腦...玩到2點幾...之後去陪我個fd去葵芳...之後同我個fd去青衣睇第二個fd比賽...睇佢踢波...佢地最終都係羸...睇完之後在去荃灣買野...買完後就返石離....我d fd就返屋企...搞到我一個係石離on99冇野做...個陣時都6點幾...之後就去左石排睇人踢波...好才踢波d人我識...之後佢地唔夠人叫我踢...去左打龍門...好才我又識打姐...踢完波就去左商場食野...食完野都8點又冇野做...之後打電話比我個fd叫佢落黎坐...坐左一陣...上左安蔭揾fd hea...hea到12點幾就返屋企....
留cm比我喇...
|
|
|
anike 於 2009-11-15 05:43 PM 發表:
|
|
|
anike 於 2009-11-15 09:54 AM 發表:
comment
|
|