今日係黑色星期五~又係洪仔既大日子~生日快樂~今日我地去厚德街市買野之後全部人都踩車上去銀線上去果時勁辛苦><去到銀線我地就開始整爐燒野食~勁好玩丫~10點中我地就踩馬路落返山~踩落去果時勁快~
唔洗1分中就到左,之後慶仔買左個蛋糕黎~我地就唱生日歌比洪仔聽~開心死佢@@