今日返到學校就訓.....差唔多堂堂都訓!!!放學果時方鳩無啦啦話有憂化班.....啞撚灑
補撚完數就同浩綸去左寶翠搵洪仔同mo佢地~點知同一條友嘈=.=,唉~好撚灰~冇得打
傾撚完又話去第二到同我另一班fd嘈...去到都唔知點好~結果同丫元返左屋企!唉,我發覺中
意左一個人.仲要係中意左一個唔會有可能既人.點解我會咁命苦>w<"個天要玩到我幾時 ......
可憐的小煇>.<有冇人可以教下我點做 唔想好似之前咁丫~!!!!