今日係學校訓教教豬果時~d人係到勁大聲講野~!!!!嘈醒左我....勁撚火!嘈醒左幾次tim.
真係想打人 ..之後頂唔住就落左醫療室訓~點知下邊果條仆街唔夠一陣就叫撚醒左我叫我
上返去~勁撚無奈,上到去我都係訓!!!之後放學要補課勁想走~叫人拎左個bag走點知最後
都走唔撚到.之後就miss叫我留堂~我果時緊係發老脾la ~條撚樣就叫左方鳩上黎帶左我落去
最後都係到5點先走到.....灰~唉打到呢到唔係幾想再打~聽晚先打la~!!!!!!!!!!!!