今日pe堂超開心...我同祥仔一組玩到勁開心
我同佢鬥做得多...祥仔勁過我小小
不過大家開心咪得囉...哈哈
今日輔導課之後...見到東東,祥仔,丫肥(一隊)同番薯,細簫,負腸(一隊)鬥緊波...東東果隊輸左喎(超慘...)
我就同李朗果d打波...打左一陣
東東,細簫,番薯果d人一齊走哂
東東用囉友個電話打比我...東東叫我陪佢去負腸屋企打牌
我見又冇咩野好做...我咪出去搵東東囉
出到去見到肥文,囉友,東東(好野...咁多人一齊去)
肥文同囉友唔想去...咁就得番我同東東去
東東係我樓下等我番屋企換衫...換完之後我同東東陪囉友同肥文行去竹園
陪完佢地行去到竹園之後...我同東東搭211去負腸屋企
去到我地叫埋細咀去...岩岩好4個(齊腳)
玩到夜晚7點幾...我地汁好哂d野諗住走
點解一大開電視機岩岩做緊〔小時侯〕...我同東東,細咀勁想睇
睇左一集之後...負腸息左部電視叫我地快d一齊落去食野
我地食左包之後...我地一齊行去天馬苑果邊玩啤牌(我地冇啤牌...我番屋企拎)
拎完之後我地4個係我樓下玩啤牌...
玩左一陣...我比d蚊咬到我地成手蚊難...我話轉地方玩
負腸話唔好...仲串我
跟住我地咪唔轉囉...點解跟住我冇比野咬(輪到負腸比蚊咬)
到佢話想轉地方玩...我死都唔轉(佢怨我喎...我咪同佢講...求先我叫你轉又唔見你轉???)
哈哈...負腸最後比d蚊針到佢成手都係蚊難...超攪笑
玩到9點半我地走哂...不過今日玩得超開心
聽日又約左祥仔果d朝早去玩lu...約過好多次*大家都冇一次係知醒嫁...哈哈

|