Felix Diary


onmouseover="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.style.cursor='hand'; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onclick="if(!this.resized) {return true;} else {window.open('http://www.catcatforum.com/discuz/attachments/month_0605/p0GtzA==_STLujB5duO2l_qX6Z6WkLwFXJ.gif');}" alt="" src="http://www.catcatforum.com/discuz/attachments/month_0605/p0GtzA==_STLujB5duO2l_qX6Z6WkLwFXJ.gif" onload="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" border="0">

 

[[[→]○]

 

fai418
暱稱: 丫輝*∼!
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Fighting for a whole...
Lost
A New and Wonderful ...
悶到玩番日記...
好撚谷氣呀...
文章分類
全部 (87)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
PoYan既日記
寶寶既日記
linda既日記
大檸樂既日記
大眼雞]]既日記
大眼雞既日記
大眼雞第三個日記
牙華既日記
君君既日記
孜姐既日記
依婷姐既日記
芬女既日記
東東既日記
桃姐既日記
細簫既日記
許dee既日記
許億蘭既日記
魚琪既日記
菠蘿包既日記
琪琪新既日記
雅b既日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 6 月 15 日  星期四   晴天


今日同b班果d人去打波... 分類: 未分類

今日英文輔導課之後...

我同李朗果d打波...打左一陣比老師趕我地走(5點幾到啦)

跟住我同大檸樂,甘祈,肥陽,黃子揚,許東明去打波

打撚到8點幾先走...

2006 年 6 月 14 日  星期三   晴天


悶撚到仆街呀... 分類: 未分類

今日我諗住朝早同祥仔果d去玩...屌*又係冇一個人知醒(雖然我都唔知醒)

今日一放學我就諗住同囉友去黃大仙打波...

點知得我同囉友想打波...佢地個個都唔想打

跟住我咪番屋企囉...過左一陣囉友打比我話黃大仙冇人係到打緊波

咁我咪唔搵佢打波囉...跟住我打比丫東想搵佢傾電話

佢岩岩先訓醒...所以佢咪唔傾囉

我3點半已經番左屋企啦...冇野做走左去訓教

訓撚左一陣...尻下尻咁又過一日啦

唉...悶撚到仆街

2006 年 6 月 13 日  星期二   晴天


今日係負腸屋企玩麻雀同去天馬苑玩啤牌... 分類: 未分類

今日pe堂超開心...我同祥仔一組玩到勁開心

我同佢鬥做得多...祥仔勁過我小小

不過大家開心咪得囉...哈哈

今日輔導課之後...見到東東,祥仔,丫肥(一隊)同番薯,細簫,負腸(一隊)鬥緊波...東東果隊輸左喎(超慘...)

我就同李朗果d打波...打左一陣

東東,細簫,番薯果d人一齊走哂

東東用囉友個電話打比我...東東叫我陪佢去負腸屋企打牌

我見又冇咩野好做...我咪出去搵東東囉

出到去見到肥文,囉友,東東(好野...咁多人一齊去)

肥文同囉友唔想去...咁就得番我同東東去

東東係我樓下等我番屋企換衫...換完之後我同東東陪囉友同肥文行去竹園

陪完佢地行去到竹園之後...我同東東搭211去負腸屋企

去到我地叫埋細咀去...岩岩好4個(齊腳)

玩到夜晚7點幾...我地汁好哂d野諗住走

點解一大開電視機岩岩做緊〔小時侯〕...我同東東,細咀勁想睇

睇左一集之後...負腸息左部電視叫我地快d一齊落去食野

我地食左包之後...我地一齊行去天馬苑果邊玩啤牌(我地冇啤牌...我番屋企拎)

拎完之後我地4個係我樓下玩啤牌...

玩左一陣...我比d蚊咬到我地成手蚊難...我話轉地方玩

負腸話唔好...仲串我

跟住我地咪唔轉囉...點解跟住我冇比野咬(輪到負腸比蚊咬)

到佢話想轉地方玩...我死都唔轉(佢怨我喎...我咪同佢講...求先我叫你轉又唔見你轉???)

哈哈...負腸最後比d蚊針到佢成手都係蚊難...超攪笑

玩到9點半我地走哂...不過今日玩得超開心

聽日又約左祥仔果d朝早去玩lu...約過好多次*大家都冇一次係知醒嫁...哈哈

2006 年 6 月 12 日  星期一   晴天


今日超多人黎我屋企呀... 分類: 未分類

今日放左學之後...東東,細簫,黃浚彥,細粒,周仔黎哂我屋企

本身諗住黎我屋企玩足球game...屌*我牙哥要考試係房入黎溫書

我部電視遊戲機係房入黎...我牙哥唔肯出黎比我地入去玩

咁我地冇野做咪係聽玩啤牌(細簫,黃浚彥,細粒同我)...東東同周仔就玩我部電腦

玩到6點全部走哂...咁就一日啦

我約左祥仔,范昌聽日6點去玩(朝頭早)

2006 年 6 月 11 日  星期日   晴天


屌...今日剪左個柒頭 分類: 未分類

今日我一朝早出左去剪頭髮...(柒柒地)

跟住夜晚同孜孜,琪琪,范昌去左黃大仙煲煙,飲酒

得琪琪一個唔煲煙...我地3個係咁煲(我煲左5-6飛)

琪琪同孜孜飲酒...我同范昌唔飲